Čáry máry TOKIDOKI
06.07.2013 22:04:53
Karlovi Lagerfeldovi očividne nestačí iba obrovský úspech v poste kreatívneho riaditeľa pre značku CHANEL. Najnovšie sa rozhodol pre novú kolekciu so zaujímavým japonským názvom TOKIDOKI.
Názov znie naozaj smiešne a podivuhodne, čo sa konieckoncov hodí k celej kolekcii. Rozhodne to nie je klasické haute couture ktoré by na móle predvádzali elegantné modelky. Skôr sa hodí pre mladých, energických ľudí ktorí sú plní nadšenia a entuziazmu. S ilustráciami Lagerfeldovi pomáhal sám Simone Legno, zakladateľ japonskej značky TOKIDOKI. Ako už je to pri Karlovi zvyčajné, všetko z tejto kolekcie bolo originálne a zaujímavé. A tým nemyslím len kabelky, tričká a šatky. Myslím tým aj plastovú bábiku Lagerfelda (kde samozrejme nechýba ani milovaná mačka Choupette), obal na Iphone či fľašku od COCACOLY. Áno, dá sa tam nájsť naozaj hocičo. Kolekcia je už teraz sprístupnená v obchodoch a na internete, napríklad net-a-porter.com
Nuž, spolupráca s Japonskom sa očividne naozaj vyplatí.
Komentáre
uha